maanantai 1. joulukuuta 2014

Hyvä Joulupukki,



Olen ollut tänä vuonna pääasiassa kiltti, enkä ilkeäkään ole ollut (aina) tahallani. Ja tietenkin, koska olenhan minä, olen tullut puhuneeksi ohi suuni ja möläytellyt asioita turhan suoraan. Mutta niitä olen katunut välittömästi, senkin täytyy merkitä jotain. Edes säälipisteitä, jos ei muuta. Olen myös parhaani mukaan yrittänyt auttaa läheisiäni, jos vain olen voinut. Toivottavasti olen onnistunut.

Tänä vuonna lahjatoivelistani on lyhyehkö ja ytimekäs.

•Koska kirjoja on aina mukava saada, kuuluvat ne tänäkin vuonna listani kärkipäähän. Ilkka Remeksen uutuus ’Horna’ sekä vuosi sitten ilmestynyt ’Omertan liitto’ ovat varmasti mukaansatempaavia. Raija Orasen ’Aurora’ vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta tarinalta.

•Sauvasekoitin tulisi tarpeeseen, sillä olisi hyvä tehdä aamupalasmoothiet. En ole aamupala-ihminen, mutta jotain olisi hyvä syödä ennen kouluun lähtöä ja pelkkä vesi tai mehu ei pidä nälkää.

•Voin avoimesti myöntää, että uusin Vain Elämää kausi oli mielestäni ylivoimaisesti paras. Sen vuoksi Vain Elämää cd:t ilahduttaisivat suuresti.

•Uusi muistitikku tulisi kovaan käyttöön. Minulla on tällä hetkellä käytössä yksi, mutta sekin on vähän väliä täynnä, kun pitää kuljettaa niin paljon tietoa kerralla mukana.

Vaatteentaittelija! Olen halunnut tällaisen siitä asti, kun näin sellaisen ensimmäistä kertaa Sheldonilla The Big Bang Theoryssa.

Tällaista tänä jouluna.

Ystävällismielisin terveisin,

Tiina
Meidän Koto, Pienin makuuhuone, se oikeanpuoleinen ovi eteisessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti