torstai 18. joulukuuta 2014

Ostoslakon jälkeinen ostoslista



Päätin lopettaa lyhyeksi jääneen – ja kyseeanalaisesti sujuneen – ostolakkoni. Toisaalta, vaikka kosmetiikkaa tuli ostettua, niin kyllä sitä on tästä taloudesta lähtenytkin. Enää ei ole jäljellä kuin ihan muutama asia, joita en todennäköisesti tule itse käyttämään ja jotka sitämyöten joutavat lähteä uuteen kotiin. Joten kaverit, beware, pommitan teitä kohta taas kosmetiikalla.
Luonnollisesti ostolakon aikana on myös syntynyt tarpeita ja Tarpeita.  Mutta toisaalta, minkään ostoslistalleni päätyneen tuotteen ostamisella ei ole kiire, että sinänsä rahanmenoa ei ole heti tiedossa.

Clinique All About Eyes –silmänympärysvoide. Olosuhteiden pakosta kokeilin, ja rakastuin. Tätä on saatava uusi purkki tuon näytekokoisen loputtua. Ja se vain kestää ja kestää, vaikka olen sitä käyttänyt jo monta kuukautta.

Meikkivoide. Tarvitsisin uuden meikkivoiteen syrjäyttämään 2 minulla tällä hetkellä olevaa, joilla on ikää jo useampi vuosi. Ne ovat saman meikkivoiteen 2 eri sävyä, joista toisen olen ostanut ruskettunutta kesänaamaa varten. Nykyisin ongelmana vain on, että en tiedä, kumpi on kumpi. Olen lohduttautunut sillä, että baarissa ei kukaan näe, jos minulla on väärän väristä meikkivoidetta.

Valokynä. Nykyinen valokynäni on tällä hetkellä kolmen vuoden kypsässä iässä, ja se vetelee viimeisiään. Olisikohan jo aika ostaa uusi?

Diorin Versailles –luomiväriviisikko. Olen pohtinut luomiväritilannettani jo varmasti yli vuoden. Ja olen tullut siihen tulokseen, että pärjään aika varmasti hyvin, hyvin pitkälle sillä, että minulla on yksi tai kaksi laadukasta ja neutraalia palettia. Toinen näistä minulla on jo, mutta Diorin Versailles odottaa vielä ostamistaan. Ja varmasti saakin, kunnes se on esimerkiksi stockalla kantis-alennuksessa. Tai minä voitan 
lotossa.

Uusi hajuvesi. Tässä ei ole kyse niinkään siitä, että tarvitsisin uuden hajuveden, vaan aika puhtaasti siitä, että haluaisin uuden hajuveden. Olen edelleen erittäin tyytyväinen ja rakastunut kahteen hajuveteeni, Bossin Jouriin ja Lancomen Tresor midnight roseen. Hajuvesien ostaminen on vain niin hitoksen työlästä, kun sitä täydellistä ei vain ikinä meinaa löytyä. Taitaa olla pakko laittaa Liisa asialle nuuhkuttelemaan minulle hajuvesiä, ja minä sitten vain haistelen parhaita vaihtoehtoja.

Tällainen lista tällä hetkellä. Ei kovin kummoinen, vai?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti