maanantai 20. heinäkuuta 2015

Fudge Salt Spray



Olen rakastunut. Palavasti rakastunut. Fudgen suolasuihkeeseen nimittäin. Tai suolasuihkeeseen ylipäätään, mutta koska tämä Fudge on ainut, jota olen kokeillut, voidaan sanoa, että olen rakastunut siihen.
Sain tämän Fudgen Salt Sprayn toukokuussa Turun blogimiitin goodiebagista. Olin innoissani ja kiinnostunut, mutta en oikein tiennyt, miten suolasuihketta käytetään. Heinäkuun alussa menin parturiin leikkauttamaan fledan kuosiin siskon häitä varten ja kysäisin parturilta, mitä tököttiä hän käytti hiusteni laittamiseen kun lopputulos oli niin kiva, vastaus oli suolasuihke. Totta puhuen, lopputulos oli ehkä täydellisin ikinä. Jos olisin tutustunut suolasuihkeeseen puolitoista vuotta sitten, minulla saattaisi edelleen olla pitkät hiukset.
Fudge Salt Spray tuoksuu karamelliselta, ei kuitenkaan niin vahvasti kuin esmerkiksi Tigin tuotteet. Jotkut sanovat tämän tuoksuvan kookokselta, mutta itse en haista sitä. Se tosin saattaa johtua inhostani kookosta kohtaan, suljen sen tuoksun vahvasti mielestäni pois.
Olin, ja olen yhä, todella yllättynyt siitä, miten helppoa suolasuihkeen käyttäminen on. Suihkaus märkään tukkaan, vähän pöyhintää ja föönataan kuivaksi. Perfect. Tukanlaittaminen ei ole ollut minulle koskaan näin helppoa ja vaivatonta.  Ja lopputulos näyttää tökötittömältä, ehkä parasta. 

3 kommenttia:

  1. No hitto! Pitääkö munkin nyt vihdoista viimein ottaa suolasuihke käyttöön?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää. Ehdottomasti. Miksi et ole jo tutustunut?

      Poista
  2. Mä käytän aika paljon suolasuihkeita mun hiuksiin. Tuo pitkiin liruihin hiuksiin aika kivasti tekstuuria, kun suihkauttaa kosteisiin hiuksiin ennen kuivausta. :)

    VastaaPoista