sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Schollin patteriraspi



Haikailin tämän Schollin patteriraspin perään heti siitä hetkestä, kun ensikerran näin sen mainoksen telkkarista viimesyksynä. Monesti pidin sitä pitkän kädessäni kaupan hyllyn äärellä, mutta aina kuitenkin laitoin sen takaisin hyllyyn ja jatkoin kaupasta ulos ilman sitä. Reilun kolmenkympin hinta tuntui kovalta opiskelijan budjetissa. Mutta sitten tuli joulu ja lahjapussista löytyi ihan tuntemattoman muotoinen paketti(olin ollut Ensio Ripatti ja saanut lahjani etukäteen selville). Ja sieltähän löytyi haaveilemani patteriraspi! Voi sitä ilon ja onnen päivää!


Käytössä patteriraspi on osoittautunut oikein oivaksi laitteeksi, pöly vain lentää, kun päästelen raspaten jalkoja.
Olen ottanut tavakseni surruutella tällä jalkojani aina silloin tällöin mennen tullen, ja se on toiminut minulla varsin hyvin. Olen todella lähellä sitä pistettä, että jalkojen rasvaamisesta on oikeasti jotain hyötyä. Kantapäiden ja päkiöiden paksu parkkiintunut nahka alkaa siis jo olla paremmassa kuosissa. Iho on tällä hetkellä vähän karkeahko, mutta luulisin senkin väistyvän piakkoin.
Ainut asia, jota olen tähän kaivannut, on karkeampi raspirulla, mutta näin juuri jossain(huomaa tieteellisen tarkka lähdeviite) maininnan, että nyt olisi saatavilla myös sellainen karkeampi rulla. Täytyykin pitää silmät auki kaupassa käydessä, jos sellainen osuisi silmään.

Nyt, kun olen päässyt tämän patteriraspin makuun, en kyllä palaa takaisin täysin käsivoimin käytettävään raspiin enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti