sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Antiikkia antiikkia



Ah, muistoja menneisyydestä.
Äipän luona hengatessani olen käynyt tänne jääneitä rojujani läpi ja antanut suurimmalle osalle hävitystuomion, jotain juttuja on kuitenkin ollut ”pakko” säästää. Joitain vaatteita ja asusteita, läjä pehmoleluja ja pikkuautoja.
Kaappien kätköissä oli myös pari laatikkoa, jossa oli kasa kosmetiikkaa. Vanhoja ripsivärejä, hiustököttejä, meikinpoistoaineita. Ja nämä:

Kolme Anytimen luomiväriä. En edes muistanut koko merkin olemassaoloa, ennen kuin näin nämä. Jonka jälkeen, minun piti oikein pohtia, että koska näiden valmistus on lopetettu. KVG-menetelmällä sain selville, että Anytimen meikkien valmistus lopetettiin vuonna 2008 Lumenen ostettua lafkan ja sen tilalle tuli Lumene Natural Code –sarja.
Täytyy sanoa, että nuo ruskeat iskevät vieläkin. Sininenkin ehkä, tai sitten ei. Näiden löydyttyä minun ei tarvitse ostaa uusia luomivärejä varmaan ikinä.

2 kommenttia:

  1. Ei jumaliste! :D Ihanaa, hihii! Mullakin on pari Anytimen puuteria jemmassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä iloitsen vain siitä, että mulla on luomivärejä loppuikäni tarpeiksi :D Ei vaan, aika Nostalgista!

      Poista