sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Täällä taas.

Olen täällä taas. Ja olosuhteet huomioon ottaen ihan kelvollisissa sielun ja ruumiinvoimissa. Elämässä on ollut jonkin verran myllerrystä kuluneen kahden kuukauden aikana, ja sen vuoksi blogi on ollut aivan hunningolla. Tai, siis, maaliskuun hiljaisuus oli vähän niin kuin vahinko ja huhtikuun täysin suunniteltu. Joskus täytyy priorisoida, eikä tämä blogi onneksi ole haudanvakava asia. Rakas harrastus, kyllä, mutta se saa väistyä tärkeämpien asioiden edessä.

Täytin vappupäivänä 26 vuotta. Alamäki kohti kolmeakymmentä on virallisesti alkanut.

Olen kuluneen kahden kuukauden aikana pohtinut paljon elämääni ja myös tätä blogia. Mitä haluan tehdä ja kokea ja mistä haluan kirjoittaa. Ja yksi on ollut koko ajan varmaa: haluan kirjoittaa.
Postausten aiheet tulevat ehkä jatkossa hiukan muuttumaan, tai ehkä painottumaan erilailla on parempi ilmaus. Viimeaikoina eri asiat ovat olleet enemmän elämässäni esillä ja mielenkiinnon kohteeni ovat hiukan muuttuneet, mikä on ihan tavallista, että joskus joku asia kiinnostaa enemmän kuin toinen, ja tämä tulee varmasti näkymään täällä blogissani. Tässä kohtaa onnea on aiheeltaan rajaamaton blogi, ei tarvitse murehtia sopiiko joku aihe blogiin vai ei.
Olen lisäksi suunnitellut, että tulisin itse jatkossa näkymään blogissa enemmän, tällä hetkellähän postaukseni ovat varsin anonyymejä ja sen takia ehkä hiukan persoonattomia(tai persoonattomampia). Otan tämän myös jossain määrin henkisen kasvun projektina, niin sanottuna rohkeuskasvattamona.


Viimeisen puolen vuoden aikana olen muuttunut paljon, tai ajattelutapani ovat muuttuneet. Se on vaatinut paljon aktiivista työtä muutoksen eteen, eikä se ole tapahtunut ilman lieveilmiöitä. Olen viimeisten muutaman kuukauden aikana vetäytynyt (tavallistakin enemmän) itseeni ja yksinoloon, kun olen tarvinnut tilaa ja aikaa itsetutkiskelulle ja ajattelulle.
Työ on onneksi tuottanut tulosta, ja oman navan ulkopuoliset asiat ovat taas alkaneet kiinnostaa aivan uudella tavalla. Olen päässyt taas käsiksi vanhoihin harrastuksiin, käsitöihin ja lukemiseen, sekä suunnittele innoissani uusien kokeilemista. Joten stay tuned. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti